قیمت کاندوم ژله ای چند بار مصرف | ابعاد ،تعداد دفعات استفاده

قیمت کاندوم ژله ای چند بار مصرف

کاندوم های سیلیکونی نوعی از کاندوم ها هستند که با کاندوم های معمولی به لحاظ ساختار ، شکل و جنس متفاوت هستند. این مدل از کاندوم ها دارای خواص و ویژگی هایی هستند که آن ها را متفاوت از سایر مدل های کاندوم می سازد. قیمت کاندوم ژله ای چند بار مصرف براساس ویژگی ها ، مزایا ، ساختار ، شکل ، وزن و… تعیین می شود.و در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار می گیرد. در ادامه با خصوصیات کاندوم خاردار ژله ای ، مزایا ، نحوه تعیین قیمت و ویژگی های این مدل از کاندوم ها بیشتر آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

قیمت کاندوم ژله ای چند بار مصرف

بهای هر کالا و محصولی تاثیر مستقیم بر میزان خرید مشتریان دارد.هر چه قیمت مناسب تر و کیفیت ایده آل باشد.میزان خرید مشتریان بیشتر خواهد بود.

تعیین قیمت کاندوم ژله ای چند بار مصرف براساس آیتم هایی مشخص می گردد. این آیتم ها شامل جنس ، ضخامت ، کیفیت ، تعداد استفاده ، وزن ، ابعاد و… است.که نقش مهمی در تعیین قیمت این محصول دارند.

قیمت کاندوم ژله ای چند بار مصرف

 جنس کاندوم خاردار ژله ای

به طور معمول جنس کاندوم های خاردار ژله ای از جنس سیلیکون است. و با سایر مدل های کاندوم که از جنس لاتکس است.متفاوت است. ساختار سیلیکون طوری است که به راحتی می توان بر روی آن خارهایی به صورت ریز و درشت ایجاد نمود.خارها تاثیر مستقیم بر اندام تناسلی بانوان دارند.و باعث تحریک بیشتر نقاط حساس بانوان می شوند.

با توجه به قیمت بیشتر سیلیکون نسبت به لاتکس ، قیمت کاندوم ژله ای چند بار مصرف به مراتب بیشتر از کاندوم های لاتکسی خواهد بود.گفتنی است : جنس سیلیکون با بدن کاملا سازگار است.و به راحتی می توان آن را با انواع روان کننده ها استفاده نمود.

ضخامت و ابعاد کاندوم های ژله ای

کاندوم های ژله ای در ابعاد و ضحامت های گوناگون ساخته می شوند.اما به طور معمول طول این مدل از کاندوم ها بین 10 تا 12.5 سانتی متر و عرض آن ها 3.5 سانتی متر است.اما ضخامت آن ها براساس مقدار سیلیکون به کار رفته در آن مشخص می شود.

هر چه وزن کاندوم بیشتر باشد ، ضخامت آن نیز بیشتر خواهد بود.و این مهم در قیمت کاندوم ژله ای چند بار مصرف تاثیر گذار است.معمولا کاندوم های ژله ای 22 ، 30 و 40 گرمی جزء متداول ترین نمونه های کاندوم ژله ای محسوب می شوند. شما می توانید : با مراجعه به لینک پکیج زناشویی با قیمت انواع پک های زناشویی بیشتر آشنا شوید.

قیمت کاندوم ژله ای چند بار مصرف

استفاده از کاندوم های ژله ای به چه کسانی توصیه می شود

استفاده از کاندوم سیلیکونی ژله ای خاردرشت برای آقایانی که شریک جنسی آنها به سختی به ارگاسم می رسد و برای افراد حرفه ای که رابطه ی جنسی برای آن ها یکنواخت شده و نیازمند ایجاد تنوع در رابطه هستند توصیه می گردد.

همچنین استفاده از این کاندوم، برای بانوانی که به تازگی زایمان داشته اند، می تواند بسیار لذت بخش بوده و تجربه ی رابطه ی جنسی را برای آن ها افزایش دهد.برای اولین بار که زوجین از کاندوم های ژله ای استفاده می کنند توصیه می شود که از کاندوم هایی با ضخامت کمتر شروع به رابطه نمایند.

آیتم های تاثیر گذار بر قیمت کاندوم ژله ای چند بار مصرف

  • ویژگی‌های کاندوم ژله‌ای: ویژگی‌های محصول می‌توانند شامل جنس مواد استفاده شده در تولید، اندازه، ضخامت، طراحی خاص و… باشند. محصولات با ویژگی‌های خاص ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.
  • مزایا و خصوصیات اضافی: اگر کاندوم دارای مزایای اضافی مانند مقاومت بیشتر، وزن وبیشتر و… باشد، قیمت آن  افزایش می یابد.
  • ساختار و کیفیت تولید: کیفیت ساختار کاندوم ژله‌ای می‌تواند تأثیر بسزایی در تعیین قیمت کاندوم ژله ای چند بار مصرف داشته باشد. استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، کنترل کیفیت دقیق تر، و مواد اولیه با کیفیت ممکن است قیمت را افزایش دهد.
  • شکل و بسته‌بندی: طراحی بسته‌بندی، اسلاید، جعبه، یا دیگر ویژگی‌های بصری می‌توانند قیمت را تحت تاثیر قرار دهند. بسته‌بندی های جذاب و کاربردی ممکن است ارزش افزوده به محصول بدهند.
  • وزن و تعداد: معمولا قیمت کاندوم های ژله ای براساس وزن تعیین میشود. این نوع از کاندوم ها تک عددی هستند. و وزن آن ها بر حسب گرم محاسبه می شود.
  • مارک و تجارت: کاندوم‌هایی که از مارک‌های معروف و با اعتبار تولید می‌شوند، معمولاً قیمت بالاتری دارند. اعتماد به برند و نام‌تجاری نیز نقشی در تعیین قیمت ایفا می‌کند.
  • عرضه و تقاضا: تعداد کاندوم‌های موجود در بازار و تقاضا برای آن‌ها نیز می‌تواند به تعیین قیمت کمک کند. اگر تقاضا برای یک محصول بیشتر باشد از عرضه، قیمت افزایش می یابد.

تعداد دفعات استفاده از کاندوم ژله ای

کاندوم‌های سیلیکونی درجه 1 (40 گرمی): این دسته از کاندوم‌ها دارای وزن 40 گرم هستند. و معمولاً می‌توانند بین 8 تا 12 بار استفاده شوند. این تعداد بارهای ممکن برای استفاده به ویژگی‌های کاندوم، مقاومت، و کیفیت ساختار آنها بستگی دارد. کاندوم‌های با ویژگی‌های برتر معمولاً می‌توانند بیشترین تعداد بارهای ممکن را فراهم کنند.

کاندوم‌های سیلیکونی درجه 2 (22 گرمی): این دسته از کاندوم‌ها دارای وزن 22 گرم هستند. و می‌توانند معمولاً بین 4 تا 8 بار استفاده شوند. وزن کمتر معمولاً به معنای مقاومت کمتر در مقابل تماس و فشارهای بیرونی است، بنابراین کاندوم‌های سیلیکونی درجه 2 کمترین تعداد بارهای ممکن را فراهم می‌کنند.

در نهایت، تعداد بارهای ممکن برای استفاده از کاندوم‌های سیلیکونی به ویژگی‌های محصول، نحوه استفاده و ترجیحات فردی بستگی دارد. و در قیمت کاندوم ژله ای چند بار مصرف تاثیر گذار است.  این اطلاعات به مصرف‌کنندگان ارائه می‌شود تا آن‌ها بتوانند محصول مناسبی بر اساس نیازهای خود انتخاب کنند. و به نحو اصولی از آنها استفاده کنند.

توصیه میشود: به لینک کاندوم خاردار نی نی سایت نیز مراجعه نمایید. و اطلاعاتی مفید در این زمینه کسب نمایید.

کاندوم چند بار مصرف یا کاندوم دائمی

 

به طور کلی  استفاده از واژه دائمی برای توصیف کاندوم خاردار ژله‌ای اشتباه است. این اشتباه می‌تواند به افراد اطمینان کاذبی از مدت طولانی استفاده ممکن از این محصول ایجاد کند. در واقعیت، کاندوم‌های خاردار ژله‌ای نیز دارای تعداد محدودی بار استفاده مفید هستند.

این کاندوم‌ها، بعد ازچند بار استفاده استفاده (معمولاً بین 4 تا 12 بار)، ممکن است تغییر حالت کنند. و شفافیت خود را از دست دهند. همچنین، ممکن است پاره شوند و دیگر برای استفاده مناسب نباشند. بنابراین، تعداد بارهای ممکن برای استفاده از این کاندوم‌ها محدود است و باید به موازین کیفیت و کارکرد آنها توجه کرد.

در نتیجه، به جای ادعاهای نادرست در مورد دائمی بودن این محصول، مصرف‌کنندگان باید از مشخصات  محصولات آگاه باشند. و در صورت نیاز پس از چند بار استفاده مشخص، به خرید مجدد اقدام کنند. شما می توانید: قیمت کاندوم ژله ای چند بار مصرف را در فروشگاه بهداشتی باز و در قسمت کاندوم های خاردار مشاهده نمایید.

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *