راهنمای کامل بهترین مارک کاندوم خاردار + معرفی برندها

بهترین مارک کاندوم خاردار

کاندوم ها در انواع مختلفی طراحی می شوند. و هر کدام از آن ها یک یا چند نیاز جنسی را برطرف می کنند. کاندوم های خاردار نوعی از کاندوم هستند. که برای ایجاد تحریک بیشتر ناحیه تناسلی بانوان به وجود آمدند. انواع کاندوم خاردار دارای برجستگی و شیارهایی به صورت نقطه ای هستند. که باعث لذت بیشتر در رابطه جنسی می شوند. در حال حاضر مارک ها و برندهای زیادی در زمینه تولید ملزومات جنسی به فعالیت می پردازند. و معمولا تشخیص بهترین مارک کاندوم خاردار براساس محبوبیت آن برند تعیین می شود. 

بهترین مارک کاندوم خاردار

کاندوم های خاردار باعث افزایش اعتماد به نفس آقایان و شور و حرارت بیشتر در رابطه جنسی می شوند. در سطح بیرونی این نوع کاندوم ها دندانه هایی وجود دارد که باعث می شود که به آن ها خاردار بگوییم. با توجه به انواع مختلف کاندوم خاردار تعیین بهترین مارک کاندوم خاردار براساس سلایق مشتریان متفاوت است. 

بهترین مارک کاندوم خاردار

برخی از بهترین مدل های کاندوم خاردار

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای حس قدرت و اعتماد به نفس بیشتر را به مردان هدیه می دهد.و با توجه به این که بانوان زود تر با آن به ارگاسم می رسند. رضایت دوطرفه از رابطه را برای افراد به وجود می آورد. یکی از دلایل مهم استفاده از کاندوم خاردار ژله ای سایز کوچک آلت تناسلی در برخی از مردان است. کاندوم های سیلیکونی با توجه به ضخامتی که دارد.باعث افزایش حجم آلت تناسلی در مردان می گردد.

کاندوم های ژله ای روی سطح خود برجستگی های بسیار درشتی دارند، که به تحریک بانوان در ناحیه واژن، به دلیل افزایش زیاد اصطکاک ایجاد شده میان سطح واژن و آلتی که کاندوم ژله ای روی آن قرار داده شده است، کمک کرده و سبب تجربه اوج لذت جنسی یا ارگاسم در خانم ها می شود.

کاندوم بیگ داتس کاپوت

کاندوم خاردار کاپوت مدل بیگ داتس محصولی متفاوت از شرکت کاپوت است. که با داشتن 1001 خاردرشت در اطراف کاندوم باعث تحریک نقطه جی اسپات در بانوان می گردد. خارهای این محصول از جنس لاتکس است.و ضمن تحریک بانوان ، تجربه ای لذت بخش از رابطه جنسی را برای طرفین رابطه به وجود می آورد. این مدل از کاندوم  نیز جزء بهترین مارک کاندوم خاردار محسوب می شود.

کاندوم بیگ داتس کدکس

ناحیه ای خاص در داخل واژن بانوان وجود دارد، که تحریک آن ناحیه به ارگاسم بانوان کمک می کند.این ناحیه را نقطه جی اسپات در بانوان می گویند.برای تحریک این ناحیه روش های مختلفی وجود دارد.یکی از این روش ها استفاده کاندوم های خاردار است.

کاندوم خاردار کدکس مدل بیگ داتس با داشتن 690 خار در سطح کاندوم باعث تحریک نقاط حساس بانوان ، مخصوصا نقطه جی اسپات می گردد.خارهای این مدل از کاندوم سه برابر بزرگ تر کاندوم های معمولی است.و همین امر امر به تحریک بانوان کمک کرده و ارگاسم در آن ها را سریع تر می کند.رابطه جنسی یک رابطه دو طرفه است.و در آن باید طرفین رابطه رضایت لازم را داشته باشند.

بهترین مارک کاندوم خاردار

کاندوم مستر کدکس

استفاده از کاندوم خاردار کدکس مدل Master 3in1 به افرادی توصیه می شود: که از یک سو مرد با مشکل زود انزالی مواجه است.و از طرف دیگر شریک جنسی نیاز به تحریک بیشتر برای ارگاسم دارد.این مدل از کاندوم از یک سو دارای ماده موثر تاخیری است.و باعث لذت طولانی تر در رابطه جنسی می گردد.و از سوی دیگر با داشتن خار باعث تحریک نقاط حساس بانوان می گردد. کاندوم های خاردار برند کدکس جزء بهترین مارک کاندوم خاردار محسوب می شوند.

کاندوم فضایی 

کاندوم های فضایی نمونه ای جدید از کاندوم های خاردرشت محسوب می شوند.که باعث تحریک حداکثری نقاط حساس بانوان می گردند.با استفاده از این مدل کاندوم ها ارگاسم در بانوان سریع تر اتفاق می افتد.هر مدل و نوع از این کاندوم دارای خارهایی درشت از جنس لاتکس دارند.که نقطه جی اسپات و کلیتوریس در بانوان را تحریک می کنند. کاندوم فضایی برند ایکسدریم و شادو جزء بهترین مارک کاندوم خاردار محسوب می شوند. 

بهترین مارک کاندوم نازک

اگر به دنبال بهترین مارک کاندوم نازک هستید، می‌توانید به مارک ساگامی رجوع کنید. این مارک معروف به تولید کاندوم‌هایی با کیفیت و نازک از کشور ژاپن می‌باشد. کاندوم‌های این برند در حال حاضر در سراسر دنیا دارای طرفداران زیادی هستند. از ویژگی‌های برجسته کاندوم‌های ساگامی می‌توان به نازکی و قوی بودن آنها اشاره کرد.

این مارک به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت برای تولید محصولات خود شناخته می شود. به علاوه، کاندوم‌های ساگامی به خوبی از ایمنی و بهداشت شما مراقبت می‌کنند. و به شما اطمینان می‌دهند که از انتقال بیماری‌های جنسی محافظت می‌کنند.

بنابراین، اگر به دنبال کاندوم نازک و با کیفیتی هستید، مارک ساگامی ممکن است یک انتخاب عالی برای شما باشد. اما همچنان مهم است که به نیازها و ترجیحات خود دقت کنید. و در انتخاب بهترین مارک کاندوم نازک و بهترین مارک کاندوم خاردار ، اندازه و ویژگی‌های دیگری که برای شما مهم هستند، توجه کافی را داشته باشید.

کاپوت مارک معتبر در تولید کاندوم

 کاپوت به عنوان یکی از مارک‌های معتبر و مشهور در عرصه بهترین مارک کاندوم خاردار شناخته می‌شود. محصولات باکیفیت کاپوت دارای تنوع بسیار زیادی هستند. که از جمله دلایلی است که این مارک به عنوان یکی از بهترین مارک‌های کاندوم در نظر گرفته می‌شود.

بیش از 80 سال سابقه تولید و عرضه کاندوم‌ها توسط کاپوت نشان می‌دهد که این شرکت دارای تجربه و تخصص فراوانی در این زمینه است. این تجربه می‌تواند به ایجاد محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای بهداشتی و ایمنی کمک کند. به علاوه، وجود محصولات کاپوت در بازار ایران نشان از شناخته شدن و انتخاب شدن این مارک توسط مردم این کشور دارد.

توصیه میشود: به لینک کاندوم خاردار نی نی سایت نیز مراجعه نمایید. و اطلاعاتی مفید در این زمینه کسب کنید.

کدکس برند محبوب در ایران

این برند به عنوان یکی از بهترین مارک کاندوم خاردار  شناخته می‌شود. و محصولات آن با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شوند. این اعتقاد به علت استفاده از مواد با کیفیت، طراحی مناسب، و ایمنی در مقابل بیماری‌های جنسی و همچنین راحتی در استفاده از محصولات کدکس باشد.

 

 

condombaz
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *